Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 19.03.2024, 04:04 |
Шклівська ЗОШ І-ІІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Учнівське самоврядування
Учнівське самоврядування
Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.
В наукових дослідженнях є різні види тлумачення цього поняття. Учнівське самоврядування – це:
Важливим критерієм ефективності учнівського самоврядування є сформованість елементарного рівня організаційної культури учнів-лідерів (відповідальність, організованість, цілеспрямованість, емоційна єдність, дисциплінованість, багатий внутрішній духовний світ, потреба у творчості та виявленні ініціативи). Зміст роботи органів самоврядування визначається, виходячи із ведучих видів діяльності, характерних для організації позаурочних занять з дітьми в школі. Такими видами діяльності є: пізнавальна, самообслуговування, художньо-естетична, спортивно-оздоровча, волонтерська, інформаційна. Пізнавальна діяльність організовується і проводиться у таких видах і формах, як інтелектуальний марафон. Предметні олімпіади та вечори, різні ігри (КВК,»Де, що , коли?» тощо), конференції, диспути, консультації (взаємодопомога учням у навчанні), зустрічі з цікавими людьми і т.д. Самообслуговування – це турбота про порядок і чистоту, акуратності, благоустрою, в т.ч. організація чергування, створення правового поля у всередині шкільного життя. Художньо-естетична діяльність – це свята, конкурси, концерти, виставки, фестивалі, зустрічі. У кожній школі, як правило, цей напрямок займає одне із найбільш видних місць. Спортивно-оздоровча діяльність завжди привертає увагу учнів, якщо вона правило побудована. Тобто. відповідає потребам фізичного розвитку та інтересам дітей. Проте її організація – справа відповідного органу самоврядування. Волонтерська діяльність – це надання допомоги молодшим школярам, турбота про ветеранів-учителів, ветеранів війни та праці, організація допомоги багатодітним сім’ям. Інформаційна діяльність завжди існувала у школі у вигляді усної та письмової інформації про життя школи. Але з приходом у школу нових інформаційних технологій і з необхідністю привчати учнів до життя в умовах нового інформаційного поля, у якому інформація має істотне значення для прийняття рішення, робота відповідного органа необхідна. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Конструктор сайтів - uCoz |