Ігри для дітей молодших класів
Спортивна гра «Дракон кусає свій хвіст»
Діти стоять один за одним і тримаються за талію того, хто стоїть спереду. Перша дитина — це голова дракона, остання — кінчик хвоста. Перша дитина намагається схопити останню — дракон ловить свій хвіст. Інші діти міцно тримаються один за одного. Якщо дракон не зловить свій хвіст, то наступний раз на роль голови дракона призначається інша дитина.
Спортивна гра «Білі ведмеді»
Обирається місце, де будуть жити білі ведмеді. Двоє дітей беруться за руки — це білі ведмеді. Говорячи: «Ведмеді ідуть на полювання», вони біжать, намагаючись оточити і зловити кого-небудь з дітей. Потім знову ідуть на полювання. Коли переловлять усіх, гра закінчується.
Гра «Впізнай голос»
Мета гри: гра на увагу, вміння впізнавати один одного по голосу. Хід гри: діти стають у коло, обирається дитина, яка буде водити. Вона стає в центр кола і намагається впізнавати дітей по голосу.
Гра «Передай по колу»
Мета гри: досягнути взаєморозуміння, згуртованості. Хід гри: діти ідуть по колу, передають гарячу картоплю, лід, метелика (пантоміма).
Гімнастика
Уявіть себе: фокусником, силачем з гирями, клоуном з гирями, змією, клоуном із змією, повітряним акробатом, акробатом на батуті, клоуном на батуті, йогом, який ходить по розбитому склу, вугіллю.
«Ривок за м'ячем»
Команди вишикувані в колони по одному за лінією старту, перед якою на відстані два-три метри встановлені високі стійки з > планкою на висоті два-три метри. У руках першого гравця великий : надувний м'яч. За сигналом ведучого він кидає м'яч угору — уперед 5 через планку, пробігає під нею і ловить м'яч, не даючи йому впасти на підлогу. Потім біжить із м'ячем назад і передає його наступному в учасникові. Наступний гравець повторює те саме завдання тощо.
«Спробуй утекти»
Усі учасники об'єднуються в одну команду і шикуються в шеренгу. Посередині майданчика окреслюється зона завширшки два метри. У цій зоні стоїть ведучий, який має ловити гравців, що перебігають через зону на інший бік ігрового майданчика. Усі піймані ведучим гравці мають йому допомагати ловити, не залишаючи при цьому зони. Гра триває доти, доки залишиться один не пійманий гравець. Він і буде переможцем.
«Кумоньки»
Для цієї гри потрібно намалювати чотирикутник. Четверо учасників стають на відведені куточки. Ведучий підходить до одного з гравців і говорить: «Кумонько, дай ключі!» Гравець у кутку відповідає: «Іди геть, там постукай». У цей час інші гравці перебігають з кутка в куток. Якщо ведучий устигне стати у кутку, на його місце стає гравець, що залишився без кутка.
«Заплутаний клубок»
Розділіть гравців на кілька груп і поставте кожну групу в коло. Дайте лідеру кожної групи по клубку. Лідер має обмотатися нитками, потім передати клубок іншому гравцеві, що робить те саме, і так по колу. Коли клубок досягає кінця кола, напрямок змінюється — останній гравець починає розмотувати себе і т.д., назад до лідера. Переможе та команда, що зробить це першою.
«Феєрверк»
Гравці вибирають по одному спритному гравцеві з команди. Ті мають утримати одночасно в повітрі спочатку два, а потім три, чотири, п'ять порожніх, різнобарвних, одноразових целофанових пакетів, підкидаючи їх двома руками.
«Унікали й оригінали»
Розділіть групу на дві чи більше команд. Кожна стає в колону за каштаном. Через чотири-п'ять метрів зробіть фініш. За сигналом перша дитина з кожної команди біжить до фінішу і назад, передаючи естафету наступному гравцеві. Команди змагаються в оригінальності.
Наступний гравець має досягти фінішу іншим способом: стрибками, підскоками тощо, але не повторюючи рухів.
«Вікінг, тостер, слоник»
Гра на увагу. Грають у колі. Ведучий показує на гравця і говорить, приміром, «вікінг», дитина «робить собі ріжки», а її сусіди праворуч і ліворуч починають «веслувати». При слові «слон» гравець показує хобот, а його сусіди «приставляють до нього вуха»; «тостер» — гравець підстрибує, а його сусіди присідають і «сичать». Ведучий називає імена центральних гравців. Якщо хтось із трійки ловив гав, він стає ведучим.
«Кульковий салют»
Кожен гравець зі своєю кулькою має добігти до стільця і лопнути кульку, сівши на неї. І лише потім передавати естафету.
«Сліпий і поводир»
Ролі розподіляються по парах. Один учасник, «сліпий», заплющує очі й наосліп вивчатиме світ. «Поводир» допомагає «сліпому» як може. Через певний час вони міняються ролями. Після гри обмінюються відчуттями, як сприймати світ без одного органа відчуттів.
«Повтори за лідером»
Лідер показує танцювальні рухи, а всі інші синхронно за ним повторюють.
«Веселий паровозик»
Слід повторювати рухи танців різних народів світу, не розриваючись у ланцюжку.
«Бразильський карнавал»
На дві палиці треба натягнути мотузку. Гравці, пританцьовуючи, мають пролізти попід нею. З кожним разом мотузка опускається все нижче.
«Сьомий зайвий»
Сім гравців під музику бігають навколо шести стільців. Коли музика припиняється, вони мають швиденько сісти. Кому не вистачило стільця, той вибуває з гри.
|